fbpx
Jakub Lenart O mnie

co oferuję?

Trening trójbojowy Kraków

Trening trójbojowy to zdecydowanie najlepszy sposób na to, by polepszyć swoją kondycję. To także dość wymagająca dyscyplina sportowa, która znacznie różni się od olimpijskiego podnoszenia ciężarów.

Czym jest powerlifting?

Trójbój siłowy, inaczej powerlifting, to sport obejmujący aż trzy konkurencje. Pierwsza z nich to przysiad, druga wyciskanie sztangi leżąc, trzecia natomiast nazywana jest martwym ciągiem. Wszystkie konkurencje wykonywane są trzykrotnie, a głównym celem każdego sportowca jest podniesienie jak największego ciężaru. Po zakończeniu trzech bojów wyniki są sumowane – w ten sposób powstaje finalny wynik całego trójboju, na podstawie którego przyznawane są miejsca na podium.

Tak zaawansowane i dość skomplikowane ćwiczenia pozwalają na znaczne podwyższenie swojej kondycji i siły. Trening trójbojowy stosuje się w wielu przypadkach po to, by móc skutecznie poprawić swoje osiągi w innych dyscyplinach. Przysiady ze sztangą czy martwy ciąg to czynności, które na pewno wpłyną na lepsze wyniki w bieganiu czy skokach w dal.

Trójbój siłowy – jak zacząć?

Rozpoczynając swoją przygodę z trójbojem siłowy należy przede wszystkim skonsultować się z osobą, która doskonale orientuje się w tego typu ćwiczeniach. Trener personalny w Krakowie z pewnością pomoże Ci dobrać najbardziej odpowiednie na początek ciężary oraz wskaże bezpieczną technikę wykonywania wszystkich ćwiczeń.

Początkujący nie powinni wkładać na sztangę zbyt dużego obciążenia. Brak doświadczenia ze sztangą to znak, że warto przećwiczyć ruchy nią jeszcze przed założeniem obciążenia, czyli z samym gryfem.

Wsparcie doświadczonego sportowca będzie nieocenione w początkach ćwiczenia do trójboju siłowego. W Krakowie trening personalny dostępny jest praktycznie od ręki – wystarczy skontaktować się ze specjalistą, by móc rozpocząć swoją przygodę z tym fascynującym sportem. Odpowiedni trener jest gwarancją sukcesu w treningu trójboju siłowego!

Trójbój siłowy Kraków

Początki trójboju siłowego to zwykle progresja liniowa, która polega na dokładaniu np. 2,5 kg co trening w ćwiczeniach wielostawowych. Warto, aby postępów pilnował trener personalny. Taka osoba doskonale wie, kiedy konieczne jest dołożenie ciężarów, a kiedy przerwa na regenerację.

Doskonałym pomysłem będzie również trener personalny online. Wystarczy bowiem wykupić nawet pojedynczy trening, by móc dowiedzieć się najważniejszych rzeczy na temat treningu do trójboju siłowego. Trener wskaże również na czym dana osoba powinna się skupić, by mogła osiągać znacznie lepsze wyniki podczas różnego rodzaju zawodów. Takie rozwiązanie jest bardzo korzystne i zapewnia szybkie, a zarazem skuteczne przygotowanie do zawodów.

Trener personalny będzie również w stanie omówić ze swoim podopiecznym odpowiednie nawyki żywieniowe. Dieta w ćwiczeniach jest bardzo istotna – dobre odżywianie wpływa przecież znacząco na kondycję oraz siłę danej osoby, co przekłada się z kolei na znacznie lepsze osiągnięcia w sporcie.